the rolling stones

kan tiden typ inte gå så fort? hinner typ verkligen inte med. vi åker till alanya på studentresa om tjugo dagar. och innan det ska allt vara klart i skolan = att om tjugo dagar är jag klar med skolan. det är fan sjukt freeky. men såklart sjukt kul också. fast jag hade uppskattat om man hade hunnit med och fatta vad som händer.

jmy är på väg hit nu, ska klippa hans hår, jag har blivit sjukt grym på att klippa !   vill ni klippa er gratis, vänd er till Carwans hairstudio - professional hair care for you. ska göra en liten modefrippa på honom tror jag. han kommer bli nöjd. och imorgon ska jag på stan med joey och madde, sola och sen ska vi och ha en kul kväll. med grillning och sånt !  pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0